Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, April 10, 2009

Ahmad Dasuki Ismail @ BiG


Umur : 23 tahun
Jantina : Lelaki
Pekerjaan : Pelajar
Status : Bujang
Lokasi : Kelantan
Ahmad Dasuki bin Ismail berasal dari Kg Bukit Tanah, Bukit Jawa, Pasir Puteh, Kelantan. Kini Sedang menuntut di tahun akhir iaitu semester enam di Universiti Putra Malaysia. Anak bongsu daripada empat adik beradik. Membesar dalam keluarga yang seederhana. Kini Abang sulung di Kok Lanas, Kelantan, kakak di Pasir Puteh, dan abang kepada saya di Sarawak. Semua adik beradik saya berkerjaya di bawah bidang yang sama iaitu guru sekolah. Bapa saya hanya bekerja sebagai petani manakala ibu saya hanya suri rumah sepenuh masa. Hobi saya adalah bersukan, berkenalan, berkongsi pandangan dan banyak lagi.

No comments:

Post a Comment